lauantai 6. joulukuuta 2014

Maskeerauskalenteri 2: Luukku 6

Plastic World




Viime aikoina olen jostain syystä ollut tekemisissä paljon Barbie-nukkejen kanssa, niin koulussa kuin vapaa-ajallakin. Tästä inspiroituneena päätin sitten tehdä tälle päivälle meikkikokeilun samaa teemaa mukaillen! Omat kasvonihan ovat melkeinpä täysi vastakohta Barbien täydelliseen naamaan verrattuna, mutta ehkä siitä tuli ihan... muikea. 

Käytin apuna mahtavan Kandee Johnsonin tutoriaalia. Kannattaa vilkaista leidin muutakin tuotantoa!

Hyvää Itsenäisyyspäivää!

5 kommenttia:

  1. Sun näyttää paljon barbimmalta kuin tuo tutoriaali, vau, olet upea ilmestys :O Ja sun kasvot on ihan täydelliset älä muuta väitä ;__;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua. Kandee on ehkä yksi isoimmista idoleistani, joten kehu oli nyt ehkä tosi iso. Kiitos. Ja siis ihan faktahan se on, että omat kasvoni ei ole malliltaan ollenkaan Barbien kaltaiset ja suuni on liian pieni ja hymyillessä minulla ei ole huulia ollenkaan, eikä liioin suoria valkoisia hampaitakaan. Jätin vain sellaiset piirteet näyttämättä ottamalla kuvan suoraan edestä ja jättämällä hymyn pois, jne. :D Meikki on aika kätevä tapa piilottaa ja muokata asioita.

      Poista
  2. No voi perse tää ei lähettänytkään mun kommenttia.

    Mut siis, näin facessa ton "pikkukuvan" ja olin vaan että jaa, se käsittelee nyt Bareja jostain syys-MITÄ SUATANAA SEHÄN ON YUMI ITTE!
    Eli ihan vakuuttava Barbie olisit ainakin mun mielestä, haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ps. tulee vähän mieleen jostain syystä ruotsalaiset miljönääriäidit nytkun oon tota kuvaa katellu pidempään how weird :D

      Poista
    2. Bhaha, kiitos. :'D Ja ehkä se mielleyhtymä tulee siitä blondien hiusten ja kauneusleikkauksien määrästä.

      Poista