maanantai 17. syyskuuta 2012

Kuvia, meikkejä ja Gaalaa

Tämä(kin) merkintä jää varsin lyhyeksi, tarkoitus on mainostella muutamaa asiaa.

Ensinnäkin, ehostin jälleen omaa blogiani. Valmiit cosplay-pukuni -sivun pukuihin olen lisännyt kaikkiin nyt myös linkkien taakse kuvia kyseisistä puvuista, jotta puvut pääsee näkemään kokonaisuudessaan nyt helpommin suoraan, sikäli mikäli pikkuinen kuva referenssin vieressä ei riitä kiinnostuneille.

Toiseksi, päätin lisätä tuonne sivuun samaiselle palkille, josta omat pukuni ja muille tekemäni puvut yms. löytyvät, linkin tekemiini meikki- ja maskeerauskokeiluihini, nyt kun niitä on muutama jo kerääntynyt arkistoihini. Sivu pitää sisällään niin cosplayta varten kuin muuten vain omaksi ilokseni tekemiäni "luomuksia".

Kolmanneksi.




Tulkaa. Oikeasti tulkaa. Kyseisen tapahtuman mainostus on tänä vuonna jäänyt jokseenkin vähälle, mutta tapahtuma on ihan oikeasti tulossa. Gaala pidetään Helsingin Glorialla 25.11.2012. Lippuja saa ostaa Tiketistä hintaan 7e/kpl ja tänä vuonna kisaajien lippujen hintaa on alennettu puoleen alkuperäisestä. Osallistukaa kisaan. Helpotan elämäänne, tässä linkki. Osallistukaa. Olisi ihan huisia ja mahtavaa saada enemmän kisaajia kuin viime vuonna, eihän se ole kisa eikä mikään, jossa on vain neljä ihmistä/ryhmää kisaamassa sijoituksista. Gloria on ehkä paikkana pieni, mutta sopu sijaa antaa ja joukossa tyhmyys tiivistyy ja retardeilla meno on kovempaa vai miten se meni eiku.
Minä olen menossa ja koska olen niin ihana ihminen, tulette moikkaamaan edes minua sinne sitten. Tottakai tulette.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti